Med insikter för beteende och konvertering

Är du verkligen säker på att du vet vad besökarna på er webbplats letar efter? Eftersom du arbetat inom branschen länge, är du förmodligen det. Men vad händer om solid data säger dig något helt annat?

Boka ett möte för att diskutera hur vi kan optimera er sida!
ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERINGANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING ANALYS & OPTIMERING
Karin Vikström

Vårt analys-team hjälper våra kunder att navigera i den digitala analysvärlden efter avgörande händelser som GDPR, Schrems II och avvecklingen av Google Analytics Universal. Men det vi verkligen älskar är att leverera insikter som leder till åtgärder och mätbar tillväxt för våra kunder"

Karin Vikström, Head of Insights & Optimisation

Alla företag vill att deras investeringar ska löna sig maximalt. Punkt. För en investering online finns det tre grundläggande sätt att se till att den digitala budgeten ger resultat; analys, SEO och strategi.

En bild på en bandspelare

Låt oss förlita oss på siffror

Istället för att låta Bombayworks sätta upp en ny glänsande webbsida med ungefär samma innehåll som tidigare ser vi till att vi skapar en ny glänsande webbsida efter noggrann analys av vad era användare vill ha. Hur vet vi det då? Våra analytiker granskar er digitala data noggrant så att vi kan arbeta datadrivet – det vill säga sluta gissa så att ni kan förlita er på siffror. Genom en KPI-workshop tillsammans med dig kan vi ta reda på huvudsyftet med er tjänst och sätta upp mätbara mål och en framtida strategi. Och med data till hands kan vårt designteam skapa den bästa möjliga UX-kundresan.

Vi levererar konverteringar

Vår nulägesanalys hjälper dig hitta såväl styrkor som förbättringsområden, medan vår trafik- och beteendeanalys hjälper dig gå in på djupet hur besökare beter sig på din webbplats. Genom att sätta upp ett KPI-ramverk och en mätplan kan vi säkerställa att dina mål är tydliga och mätbara. Vi implementerar och granskar spårningsteknik för att ge dig rätt data, och vår konverteringsanalys fokuserar på att förbättra användarupplevelsen och öka konverteringsgraden. Användarundersökningar ger direkt feedback från dina besökare, och våra dashboards hjälper dig fatta informerade beslut.

Den data vi samlar in är central för allt vårt arbete, oavsett om det gäller strategi, design, utveckling eller copywriting. När er webbplats är optimerad och lanserad, fortsätter vi att övervaka och förbättra den. Vi är med er varje steg på vägen för att säkerställa att din webbplats fortsätter att prestera på topp.

SEO med användarens vanor i fokus

Alla sökmotorer älskar bra innehåll på en webbplats. Det gör även dess besökare. Men de måste kunna hitta det. Snygg metadata och bra innehåll är fantastiskt, men för att nå den förväntade konverteringen måste tjänsten skapas med användarens vanor i åtanke.

Läs mer om hur vi arbetar med SEO här

Vad vi erbjuder


Analys

Nulägesanalys

Trafik- och beteendeanalys

KPI-ramverk & Mätplan

Implementation av spårning

Teknisk audit av spårning

Konverteringsanalys

Konverteringsoptimering

Användarundersökningar

Datavisualisering (dashboards)

Innehållsanalys

Rapportering och uppföljning

Vi är en
power up till
ert team!

Ibland är det bara den sista pusselbiten som saknas. Den kan vi leta fram! Våra digitala konsulter kan hjälpa ert redan fantastiska team att prestera ännu bättre.

Så löser vi pusslet
Veronica von Feilitzen

Kontakta Veronica

Vill du veta mer om hur vi arbetar? Kontakta Veronica von Feilitzen, CEO, för att ta reda på hur vi kan hjälpa er på er digitala resa.

Boka möte med Veronica
Anna Frössén

Kontakta Anna

Har du frågor om oss, digital tillväxt eller vill du bolla digitala utmaningar du står inför just nu? Kontakta Anna Frössén, Head of sales.

Boka möte med Anna