Fullstack - från strategi till lokalisering

Tillsammans med Electrolux skapar och optimerar vi digitala upplevelser på 99 varumärkessajter i Europa. Vårt arbete för Electrolux är verkligen fullstack – det omfattar allt från central digital strategi till utrullning och lokalisering på alla marknader. Vårt uppdrag driver försäljningen för Electrolux-koncernen framåt – både online och offline – genom bästa möjliga UX-upplevelse och kampanjaktivering.

Electrolux

Se sajten live

Tjänster

Analys & optimering

Design & UX

Fullstack-utveckling

Kvalitetssäkring

Content, lokalisering & roll-out

Projektledning

Lösning

Optimizely CMS

Driver försäljning – online och offline

Vårt strategi- och UX-arbete grundar sig i att både underlätta för befintliga kunder och attrahera fler konsumenter. Vi optimerar varumärkesajternas funktionalitet i linje med bästa praxis för e-handel. Vi strävar efter att driva försäljning – både online och offline – genom Electrolux e-handels- och detaljhandelspartners. Hittills har våra ansträngningar gett tresiffrig tillväxt år efter år.

Kampanjer kommer till liv

För oss handlar kampanjarbete om mer än bilder och copy. Vi gör materialet levande genom att fånga konsumenternas uppmärksamhet och tillhandahåller innehåll som hjälper deras val under hela köpresan.

Förenklat ägande

Vi har arbetat nära Electrolux för att etablera och genomföra marknadsföringsautomation med e-post som hjälper konsumenter att få bästa möjliga start med sin nyköpta produkt. Efter introduktionen arbetar vi aktivt för att förbättra upplevelsen efter köpet.

Den digitala huben – hjälp i hela Europa

The Digital Hub är hjärtat i vår supportorganisation - den hjälper Electrolux digitala chefer över hela Europa. Den underlättar kommunikationen mellan de centrala och lokala teamen och är en one-stop-shop för marknader när det gäller allt digitalt. Marknader kan skicka in supportickets, begära analyser, bläddra i en kunskapsbas av artiklar som ständigt byggs ut och se aktuell status för funktionsutveckling och kampanjer.

Digitalisering av vitvaror

Bombayworks är Electrolux Groups främsta digitala partner i Europa. Samarbetet har vuxit till ett äkta partnerskap. Idag levererar vi strategi, analys, UX, designinnehåll, lokalisering och supporttjänster till alla marknader i Europa.

Webshop-optimering med personalisering

Vi jobbar tillsammans med webshop-teamet med experimenterande och personalisering för välgrundade designbeslut som leder till ökad konvertering. Vi ansvarar för att ta fram design samt utveckla testerna genom Optimize och Dynamic Yield. 

Veronica von Feilitzen

Kontakta Veronica

Vill du veta mer om hur vi arbetar? Kontakta Veronica von Feilitzen, CEO, för att ta reda på hur vi kan hjälpa er på er digitala resa.

Boka möte med Veronica
Anna Frössén

Kontakta Anna

Har du frågor om oss, digital tillväxt eller vill du bolla digitala utmaningar du står inför just nu? Kontakta Anna Frössén, Head of sales.

Boka möte med Anna